fredag 27 februari 2009

Testförare!

Nu ska här testas skor- mina nya lekkamrater ser ut så här!



Några frågor som skall besvaras är:

Grepp i undersulan på olika underlag - dom kan omöjligt vara halare än mina Reebok skor.
Stötdämpning - slipper man låta som en elefant nu?
Passform - kan man begära att dom håller in magen också?
Stabilitet - betyder bra sådan att man slipper bli nervös innan Premiärmilen?
Flexibilitet - är det när skorna är snabba även om mina ben inte är det?

Ännu en fråga i formuläret är:
Har du blivit "vän" med dina testskor?
Ja det återstår ju att se om dom blir välkomnade som ytligt bekanta,
kompisar, vänner, familj eller kommer älskas utan förbehåll.


100km och drygt en månad har vi på oss att ta reda på om vi gillar varandra eller inte...............

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad heter skorna? Har de ett namn eller får du döpa dem själv?

"Elefantvännen", den där lilla magen ska du nog klara av att hålla in själv.

kram

Catti sa...

Ha ha ha,,,,,det är höööög midja på mina tights och i den kan man hålla fler saker än magen på plats :-).

Dom kom döpta och klara,,,,Saucony Triumph. Var lite som att adoptera, man fick skriva på papper där det intygades både skomodell och att jag var jag :-D.