torsdag 5 februari 2009

Skulle bara.....

....springa och det har jag gjort.

Snabbdistansen blev så här:
Uppjogg 2km i 5,30fart
3x100m strides 3,30fart
1km i 4,28
1km i 4,24
4,5km i 4,20
Nedjogg 3,2km i 5,20 pace

Återvände hem, nytankad med endorfiner och genast fick jag en hel del jobb gjort.

Nu är det snart dags att packa sig iväg till nästa träningspass.
Efter snabbdistansen på löpbandet så är det med lite skräck i blicken som jag ser fram emot bergsgeten Kens fys-pass.
Jag är inte färdig med min "ska göra lista" så jag måste överleva det här Ken!!


2 kommentarer:

Helena sa...

Hoho Catti? Hur gick det? Överlevde du Kens pass??;)

Catti sa...

Hej hopp, jo jag överlevde. Det värsta var uppvärmningen, de dryga 5km löpning, var så trött i benen från fm :-).

Styrkepasset var buskul. Himla synd du inte var med.