fredag 13 februari 2009

Nackdel blir till fördel!

Bytte 1 mil med roddmaskinen mot 25km på löpbandet idag. 1km uppjogg 5,15 fart, 23 km 4,57 pace, 1 km nedjogg i 6 tempo.
Trevlig överraskning dök upp mitt i passet, handcykelpojken. Medan jag körde mitt långpass så skrämde Fredrik slag på både roddmaskin och cykel samt lekte ömt men bestämt med sin darling (armcykelmaskinen).



Med tanke på morgondagens IFL party kändes det inte som ett så smart drag att köra långpass på samma dag.
Nu blir det
rodd i morgon och den enda nackdelen med det är nog egentligen bara till min fördel,,,att jag blir så trött i armarna att jag inte orkar lyfta så många vinglas till munnen.

2 kommentarer:

MarathonMia sa...

Tur att det finns sugrör bejbi :)

Catti sa...

Ha ha ha, himla tur. Tack för en kanonkväll snygging ;-D