onsdag 18 februari 2009

Återhämtning

Då det stod party i kalendern i lördags blev det lite ändring i passen förra veckan.
Inget TSM träning i söndags, det körde jag istället i fredags på den här


25 km totalt varav 23 av dom i 4,57pace, allt under överinseende av
armcykelpojken Fredrik som passade på att cykla, ro och kela
med sin armcykel undertiden jag sprang.

Återhämtning 1 - lördag!

Lördagskvällen var som sagt partykväll och efter en inledning hemma hos Kattis
så gav vi oss in till Rival. Det blev ännu en tokrolig Linnéa fest.
Det är kärlek helt enkelt.



Mia, vi får inte glömma att maila Garmin om att ändra i texten gällande pulsbältet,
att det blir så jäkla svårt att springa när man måste ha det runt knäna :-D.

Trots att det bara blev två såna här var det i söndags dags för ...

...Återhämtning 2.


I måndags var livet åter och jag tillbaka på bandet.


Tisdag - Återhämtning 3 - pga tidsbrist.

Med tanke på all återhämtning borde jag vara pigg idag, hoppas mina ben fattat
det jag uppenbarligen missat för nu ska här springas stege.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din kropp hamnar väl i chock när du vilar. Den är ju inte direkt van vid sånt.
Hoppas stegen gick bra.
Kram

Anonym sa...

apropå bildserien... Jag anar hur er diskussion har gått.
Jag antar att man ska vara glad så länge pulsbandet håller sig ovan midjebältesnivå:)

Anonym sa...

Å hur gick stegen?

Catti sa...

Louise: Ha ha ha,,om inte i chock så slaggar den i alla fall snabbt igen. Stegen gick toppen. Kramar

Anonym: Tror du anar helt rätt :-D. Pulsbälte ovanför midjebältesnivå är helt klart = glädje

Hello Clarre coachen: Kolla in dagens inlägg så får du se, fegade jag eller?
Hoppas du hade kul i Globen :-).