onsdag 29 oktober 2008

Ute på hal is,,,,,,,,,,,,

,,,är jag det? Inte riktigt än men lite slirigt är det allt redan.

Jag har ju varit glatt överraskad av mina Reebok skor men nu börjar den första attraktionen lägga sig. Det här förhållandet kommer nog bli kort, i alla fall får det gå i ide tills våren kommer tillbaka. Redan nu, när kylan kommer om kvällarna och temperaturen sjunker, förvandlas skorna till rena skridskorna på vissa underlag.

Bara att gilla läget och köpa ett par nya skor, tungt värre :-)

3 kommentarer:

Nix sa...

Jag konstaterade detsamma idag. Jag är tvungen att köpa trailskor ;)

Helena sa...

ja jäklar nu gäller det att tänka till...snö och minusgrader till helgen, hur blir det på TSMträningen på söndag?

Catti sa...

Nix: Har du också Reebok? Visst är det tungt att vara tvungen att köpa nya skor ha ha ha.

Helena: Skojar du, ska det bli så kallt,,,jag som ska cykla tillsammans med Mia efter TSM passet.
Vi springer så kort runda så vi lär inte hinna bli kalla, frågan är om vi hinner bli varma innan vi sprungit klart :-D