fredag 3 oktober 2008

Äntligen sex............................härliga km!

Igår var det dags för min första träning med supertrevliga IF Linnéa gänget. På schemat stod en mil runt söder, tröskelpass, för pigga ben eller ett lufspass för de som sprungit Berlin/LL.
Jag kvalade inte in i någon av grupperna men anslöt så klart till lufspasset som passade utmärkt som rehabträning.
Vet att jag egentligen skulle nöjt mig med 3 km men jag försvann snabbt in i ett löparlyckorus, glömde av tid & rum och plötsligt var vi tillbaka på Zinken igen. Lycka :-) !

4 kommentarer:

Helena sa...

Åh jag var inte där!!!! Vad synd!! Kommer du på tisdag? Nu börjar jag få Linnéaabstinens! Och så vill jag se dig springa såklart, vilken lycka:D

Löparfantasten sa...

Kul att jag hittade din blogg och kul att du är igång efter din skada!!
Ses på tisdag hoppas jag.

Pernilla

MarathonMia sa...

:-)!!!!

Catti sa...

Helena: Ja jag saknade dig, var alltför länge sedan vi sågs. Förstår att du har Linnéa abstinens,,,ni är ju ett superhärligt gäng.
Jag hoppas kunna komma på tisdag, om inte annat så för att hänga med på er uppjogg. Grattis igen söderbrutta till din fantastiska insats och tid på Berlin maran - grymt.

Pernilla: Hej, jättekul att träffa dig i torsdags och att se dig här :-). Grattis till ditt PB på milen, inte illa att sätta det i kvällsmörkret.

Mia: :-D