onsdag 15 oktober 2008

Cirkelpass - En ulv i fårakläder

Låter helt ofarligt att delta i cirklar, sådana där man samtalar, studerar och nätverkar.
Hur hemskt kunde det då vara att träna något som kallas Cirkelpass. Hade hört mig för lite och det skulle vara mycket styrka, stabilitet och balans. En favorit, sagt och gjort, jag gick dit.

Jag trodde jag var någorlunda vältränad, hade hyfsat flås och ork för ett sådant pass. Men måndagskvällen gav besked om det motsatta. Jag trodde jag skulle dö, att jag hamnat på någon förtäckt Army Fitness.

Det var sjukt jobbigt men roligt att testa mina gränser, nu är det bara att se till att flytta fram dom lite.

7 kommentarer:

Karin sa...

Du är grymt stark, tjejen! I alla bemärkelser. Och det är därför jag gillar dig så mycket :-)
Men hur mår benet idag egentligen? ;-)

Catti sa...

Tack vännen min, det är helt ömsesidiga känslor :-)

Benet mår toppen efter vattenlöpningen. Tror det var skrämskott i benhinnorna, jag blir ju rädd bara det kliar på benet numera ha ha ha. Ska cykla in till löplabbet nu och hämta skorna....har du hämtat ut dina?

Kram
ps, glöm inte köra lite minding då och då :-)

MarathonMia sa...

De har lagt ut dolda kameran på Army Fitness hemsida nu - du ser lite tagen ut!

Catti sa...

Ha ha ha ha,,,var jag vid liv ännu?

Karin sa...

Jag hämtade mina skor idag. Mindar för fullt, det verkar gå... sådär?! Stiltje...

Catti sa...

Tyckte du om skorna? Jag tyckte första känslan var positiv, sen får vi se när man springer i dom.

Glöm inte att det flaggades för stiltje en tid,,,,,så nu fortsätter vi att minda så ska du se att det fläktar friskt snart, hett och friskt ha ha ha.

Karin sa...

Jag ska testa skorna imorgon :-)
Tack för att du är så klok och påminner mig! Jag mindar vidare och hoppas på heta, stormande vindar snarast! ;-)