tisdag 7 april 2009

Liten tuva kan stjälpa ett stort lass..............

....nu höll jag mig på fötterna men liten tuva fick mig att känna mig som en stor tung kloss.

CoachKenBergsgeten.....


.....såg i kväll till att IF Linnéa fick ännu ett slitigt men mycket roligt pass.

Det blev en lugn jogg ner till Hornstull, över V(ictory)-bron ner till Rålambshovsparken.

Väl där väntade 6 st intervaller med 45 sek ståvila. Det fanns 3 distanser att välja på,
ca 900, 1200, 1400. Alla skulle springas på gräset.


Jag valde mellanvarvet. Min klocka visar dock att 1200m-varvet var 1000m?
Hur som, mina km tider blev
4,33 - 4,35 - 4,40 - 4,33 - 4,36 - 4,27.

Tänk så rätt
Karin hade, det är när man känner sig totalt omotiverad
som de bästa träningspassen kan infinna sig.


Tack alla Linnéaner för trevligt sällskap och pepp. MiaSuperWoman, saknade dig.
Såg att du hade fullt upp med att säkerställa NMT´s framtid ;-
D

2 kommentarer:

MarathonMia sa...

hehe - jag satt ombytt och klar, men brorsan blev sen - jag njöt av nuet, lät brorsan bli fri från stress och var med er i tanken :)

Catti sa...

Försökte hitta på ursäkter hela tiden för att slippa fortsätta efter varv två men ingen jag kom på var bra nog. Gisssar att det var dina superwoman tankar som nådde ända fram och hjälpte mig runt. Tack vännen :-)