onsdag 24 september 2008

Nykär..............

............det är så det känns när jag får snöra på mig löparskorna.

Det pirrar i magen, hjärtat bankar och kinderna blir röda av lycka. Trots att jag under cykelturen till idrottsplatsen får munnen full av en massa äckliga djur så fort jag öppnar den en millimeter så bryter läpparna ideligen upp i ett stort leende. Kan inte klaga på dagens proteinintag i alla fall.

Med PT´n PT i sällskap blev det glada, härliga, långsamma, 3 km på EIP idag.
Medan PT sen körde sitt lättdistanspass,,,i min snabbsnabbdistansfart, så satt jag i solen och stretchade och njöt.

Livet var oerhört vackert idag.


2 kommentarer:

Helena sa...

Ja livet är underbart:D Vad snygg du var i västen! Ha en underbar helg, kram!!

Catti sa...

Tack vännen,,,,med en så snygg väst så får man ju tack och lov gott om draghjälp :-).

Ska bli härligt att få följa din framfart genom Berlin, även om det är via mobilen.

Om tankarna skulle hamna i en svacka så byt ut dom mot glädjen du kände när du gick i mål efter halvmaran.

Kraaaaaaaaaaaaaaam