söndag 4 april 2010

Tror jag behöver tvätta bilen....


Mötte upp Rubin and the gang vid Stadion idag. Thomas lös dock med sin frånvaro när vi begav oss av till Stora Skuggan och grusvarvet för att köra långa intervaller, 2x4km med 3 min vila mellan seten.

Det blev inte riktigt det från början tänkta upplägget på passet när det kom till farten då jag helt plötsligt fann mig leka hare åt N istället men är det påsk så är det.

Ett roligt pass som avslutades med en trevlig pratstund med pilatesbollskungen D på nedjoggen. 

Framme vid bilen såg jag att den hade fått en "påhälsning" av det trevliga slaget...


Hej du. Hoppas allt gick bra. Tog fel på tiden./ Thomas
 
....som sagt, dags att tvätta bilen!
 

2 kommentarer:

Kalle sa...

Nu har vi äntligen besegrat snö och is:-) (Ok! i skogarna ligger det kvar några veckor till).
NU tar vi fighten mot vägdamm och grusiga asfaltsvägar!
Grusbanan vid Stora skuggan däremot är en personlig favorit när vi springer intervaller i grupp:-)

Catti sa...

Ha ha ha, ok, jag tar med sopborsten.

Kram
ps. synd du inte var med oss och sprang igår.