lördag 17 april 2010

Har jag kommit över min kamerafobi nu?

Sen jag lärde känna UnderbaraMia och sen Micke började springa i TSM finns det alltid en kamera i närheten när man träffar någon av dom. Bästa boten mot min kamerafobi!
Men att jag blivit så modig att jag vågade stå med en gigantisk kamera en dm från ansiktet och en mikrofon under hakan det trodde jag inte.

Hade mega ångest innan avsnitt 2 av Sverige Springer sändes, men nu efteråt känns det helt ok,,,fast det kanske borde vara tvärtom :-)?
Äh, vad sjutton, det kunde ha varit värre....och det var det......men det klippte dom tack och lov bort :-).

4 kommentarer:

Carina sa...

Såg programmet, du var ju hur cool som helst. Fanns inget tecken till nervositet och du var jättefin!! Kul att se!! Kram!

Catti sa...

Goaste Carina, tack vad snäll du är.
Ses vi på måndag? Kraaaaaaaaaaam.

Carina sa...

Ja, jag kommer att köra det sena passet på måndag. Är du där då så ses vi! Ska bli superkul!! kram!

Catti sa...

Åh kul blev det. Grymt duktig du är i bassängen :-). Kram på dig.