onsdag 27 maj 2009

Alltid glad och med omtanke större än jorden = Tone



Tone springer inte bara maran för det egna höga nöjets skull utan hon springer med omtanken om de som inte liksom vi har tillgång till rent friskt vatten.

HärligaTone har tippat sin tid på maran till 3,45,46.

Jag har ju som mål att springa min mara på 3,30, vilket är en fantasi så jag gör som UnderbaraMia & sätter in 345.46kronor till Vattenprojektet för Tones tippade mål tid.

Från Tone:

Jag ska springa Stockholm Marathon och kan genom det hjälpa Frälsningsarmén med målet att 15 byskolor i Kenya skall kunna ha rent vatten. Frälsningsarmén är samarbetspartner till Stockholm Marathon.Tänk om jag, med din hjälp, skulle kunna bidra med en vattentank. En vattentank kostar ca 5 500 kr. Jag lovar att försöka fullfölja loppet för att göra vattenkampanjen synlig. Med ditt stöd kommer sista milen att kännas lättare.

Sätt in en gåva på plusgiro 90 04 80-5 och ange som referens: "Marathon som ger vatten. Jag väljer att ge ett bidrag till projektet genom att stödja Tone Knibestöl."

Vid internetbetalning uppge: Tone Knibestöl + MarathonEller sätt in en gåva på www.fralsningsarmen.se/stockholmmarathon.

Markera att du vill ge en gåvogramgåva och skriv mitt namn som mottagare. Om du gör det skickar Frälsningsarmen ut ett gåvokort till mig på att du var med och hjälpte till.

Tack Tone:-)

Inga kommentarer: