onsdag 26 november 2008

Så har det hänt igen.....


Jag har lätt att bli kär och blir det således rätt ofta. Bortsett från min man som jag ständigt är nykär i så blir jag kär i livet, i en vacker själ, i nya löparskor, i min cykel, i en längtan, i en dröm, i Nix för att han var så himla söt när han strosade omkring i sina kalsonger efter att Allan tvingat av honom de lånta shortsen igår.


Tack Nix, inte varje dag man får levande skyltdocka i födelsedagspaket, i synnerhet inte när det är shorts som ska visas upp mitt i smällkalla vintern. Du är en hjälte, hoppas inte en förkyld sådan bara. Mia,,,jag är en obotlig fototjuv, sorry men Nix blev huvudlös på min bild :-)

Nu har jag trillat dit igen, den här gången på en roddmaskin. Jag har undvikit roddmaskinerna varje gång jag varit och tränat. Varför? Ingen aning! I väntan på dagens spinningpass tog nyfikenheten överhanden. Kan bara summera att rodd är bra träning för baksida lår, rumpan, rygg, mage och armar/axlar,,,,dessutom är det kul.

4 kommentarer:

gullfot sa...

Men! Men! Men! En till Linnéit som bloggar, hur har jag kunnat missat detta?! Vad kul! :D

Och ja, Nix måste man ju bara älska, han är så cool, och bilden... vad som helst men inte utan mina Icebugs, liksom...

Catti sa...

Hej Fredrika, vad kul att se dig här.
Jo,,,jag är väl den smygbloggande Linnéiten, gör ett litet inlägg då och då :-).

Jag håller med dig,,,Nix går rätt in i ens hjärta,,,med eller utan shorts ha ha ha.

Nix sa...

Tack snälla ni! Jag rodnar av förtjusning

Jag nyser av någon anledning... Undrar varför ;)

Men nej, jag verkar inte ha blivit sjuk.

Catti sa...

Prosit:-D

Bli inte sjuk nu,,,,,,