torsdag 25 mars 2010

Förmiddagens intervaller gick som jag ville, ja till och med bättre än jag trodde.....

.....och det fyllde mig med en härlig känsla.

Härlig känsla gav också kvällens  7 km långa och lugna uppvärming på Söder.

Men sen hade jag tydligen uppnått dagens dos av härlighet för när Rubins Running Sweden Gym Class började så var det slut på myset.
Vi sprang på stället, det var höga knän, raka ben, det kickades  i rumpan, trampades och hoppades jämfota hopp. Vi körde armhävningar på alla tänkbara sätt och plankan åt alla håll som går. Vi sprang trappa upp och trappa ner. Det stånkades, det leds, det kämpades, det svettades, det kveds, det brände och sved -  mitt i allt detta hade jag galet kul.
     Inte Rubin som skakar utan jag som är lite 
darrig på handen efter alla armhävningar
                                                         Bildbevis på att vi slet hårt!
Stretch.....eller ett
försök att ta sig upp från golvet? 

Tror det kommer göra ont att skratta i morgon, att det kommer vara svårt att använda armarna, men vad gör väl det bara benen sitter där som ska när jag vaknar.
                                                          

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så stark. Kramar

Din man

Catti sa...

Tack älskling. Kan man bli annat än det av din kärlek? Puss