söndag 21 mars 2010

Är så glad idag att jag var så klok igår & höll mig till vatten vatten, bara vanligt vatten .....

...då det inte blev så många timmars sömn innan det var dags att gå upp och ta sig in till TSM för dagens långpass.

Glömde dock dra upp rullgardinen och klädde mig med minnet av gårdagens sköna soliga väder.
Vet inte om jag ska skylla det draget på bristen på sömn, åldern eller fundera över om det var någon som kryddade mitt vatten igår för idag har inte hissen gått ända upp helt enkelt.


 25 km stod det på schemat och Pertti hade ritat en alldeles egen karta
som tog 3.30 gruppen på en tur på Premiärmilenbanan, förbi Brunnsviken, genom Hagaparken och en liten sväng ut på Lidingö innan vi kalla och frusna fick vända hem till ÖIP igen.

Visserligen hade det inte ännu börjat snöa här men det var ungefär så här bra man såg sen dom isiga snöflingorna började göra hål i hornhinnorna. 

Jag vill ha vår tack, NU!

5 kommentarer:

Carina sa...

Vi sprang ju söderut och på oss snöade det rätt rejält. Verkligen aprilväder, igår värsta våren och idag, julaftonsväder!!

Catti sa...

Carina: ..och idag vår, hurra :-) Kram

Petra sa...

Härligt jobbat, själv körde jag en "återupplivningsjogg efter skidsemestern" i horisontellt, snöblandat regn i Uppsala...

Helena sa...

Ja var är våren??? Bra jobbat ändå även om hissen inte gick ända upp ;) Kram!

Catti sa...

Petra: Var inget snällt sätt att väckas till liv på igen. Nu kan det väl bara bli bättre om man har söndagens väder som utgångspunkt,,,,hoppas jag :-)

Helena: Tror den var här och hälsade på idag? Antar att det betyder att det är lika bra att klä sig för vinterväder i morgon igen? Kram