måndag 5 oktober 2009

Vill, vill inte, vill, vill inte, vill kanske, vill inte alls......men SKA!

Efter en supersöt bebis (inte min), frakturer (mina) så är det dags att göra om och göra rätt.
1 av 4 kommer man inte långt med så det är bara att simma Vansbro igen och se till att komma till start, å helst förstås även ta sig igenom, de övriga 3 äventyren som Klassikern bjuder på.

Vättern är bokad, Vasaloppets öppna spår står på tur i anmälningslistan ( skidor är redan ordnade).

Hur mycket jag än kan behöva börja träna redan nu för att ha en chans att lära mig  stå på skidorna önskar jag att snön dröjer med sin ankomst.

Jag hoppas på soliga och milda dagar med barmark ända fram till jul för nu vill jag njuta av löpningen och inte tänka på ångestframkallande saker som cyklar och skidor.

Är du laddad Louise?

2 kommentarer:

Louise sa...

Försökte lämna en kommentar förra veckan men den försvann visst.
Skulle bara säga att jag är grymt laddad. Sitter och laddar för fullt här i soffan... Träningen kommer att gå fantastiskt bra när jag väl börjar träna igen:).

Jag hörde att det kanske skulle snöa i natt. Du har väl vallat?

Kram

Catti sa...

Du cyklade väl så fort att din kommentar försvann i luftdraget. Med tanke på dina blåmärken är det inte bara i soffan du laddar :-).

Du, nu när du trampar så mycket med benen måste du följa med mig och testa handcykelmaskinen. Grymt bra konditionsträning. Förutom det och att den är snäll mot onda höfter tror jag den är super med tanke på stavandet som väntar oss.

Kraaaammmmm

ps. Det enda jag vallat är väl mig själv när jag sprang omkring med TSM ledarna i helgen :-)