onsdag 18 november 2009

Ny väska


fick jag idag när jag tog en promenad till skolan med soppåsen i sällskap.


Hann inte mer än hem innan dom ringer från skolan då dom inte hittar väskan med S matdropp. Tänker först att jag säkert slängt den i soprummet men den ligger kvar på diskbänken.


Väl hemma igen sätter jag mig för att äta frukost och då ringer mobilen ännu en gång.
Jag springer runt, letar och letar medan signalerna ökar i styrka...var är mobilf*n...låter ju som om den är i närheten.
Se där ja,,,,där är den ju, i fickan på tröjan,,,,,,som jag har på mig.


Känns som om det här kan komma att bli en intressant dag :-).



2 kommentarer:

Carina sa...

haha, helt underbart.

Ibland blir saker o ting lite fel helt enkelt

Catti sa...

Tur att även dagar då det mesta går lite fel kan vara helt underbara :-).